Favorieten van Mei

En natuurlijk heb ik ook weer een paar favorieten van Mei zoals je kunt zien! Ik ben de laatste tijd niet meer zo actief geweest maar ik ga weer volop aan de gang! Ik dacht laat ik maar eens gaan beginnen met een paar favorieten dus hier zijn ze het zijn er best wel een hoop zoals je kunt zien ik ben er allemaal super blij mee! laten we beginnen.
Als eerste heb ik  samen met mijn hartsvriendin een knuffel gekocht ik vind hem super schattig mijn vriendin heeft presies dezelfde , super leuk!
Ik ben echt helemaal verslaafd aan 'The amazing spider-man' ik ben er echt helemaal van in de wolken! ik ga ook zeker Deel 2 kijken!
En om niet te vergeten! Arizona!! dit is Green Thee  echt geweldig lekker dit is echt iets dat in mijn rijtje past ik kan niet zonder Arizona het is zo lekker!
ik heb ook een nieuwe nagel veil gekocht hij heeft 4 kanten de eerste kant heet  shape de tweede kant heet smooth de derde heet buff en de vierde heet polish hij doet het echt supergoed mijn nagels breken nu al veel minder dan eerst ik ben heel blij met deze aankoop! hij was 5 euro bij de trekpleister.
En natuurlijk nagellak! ik heb glow in the dark nagellak gekocht hij doet het super goed . Ook heb ik best wel veel nagellakpotjes van essenceik vind het een heel goed merk en ze dekken goed dit is een van mijn favorieten  ook heb ik zinds kort matte top coat van de hema hij doet het heel goed ik vind het heel mooi als het matt is !
als zesde heb ik mijn wimperkruller en mijn big eyes mascara ik kan er niet veel over zeggen ik vind ze gewoon heel erg fijn.
Lip smackers om niet te vergenten! ik heb er heel veel maar coca cola vanila is dan toch mijn favoriet!
Ofcorse mijn mobiel ik ben hier zo blij mee ik heb de iphone 5C ik heb er ook super zuinig mee  hij is zalm roze met een blauw hoesje met gaten erin zodat je de kleur van de telefoon ook ziet ik vind het er heel erg fluirig uitzien!
Ook heb ik dit leuke tiolet tasje gekocht hij was 6 euro bij de trekpleister ik heb hier ook super blij mee ik heb hem nog niet zo lang je kan er super veel in doen en er zit een spiegeltje aan de bovenkant.
En natuurlijk zit mijn grootste favoriet er ook weer bij mijn konijntje muffin!! <3
-nagellakqueen

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken