primark!!



Ik ben vandaag met een vriendin van mij naar de primark geweest en het was super leuk!! een dag om nooit meer te vergeten ik heb er ook een vlog over gemaakt die krijgen jullie nog te zien.                
Ik had nog ekel sokken nogig en ik zulke leuke dat is ze niet kon lat en liggen!







Ik vond ze zo leukk.
Ook heb ik een super schattig make-up tasje gekocht
Deze vond ik ook zo leuk! er kunnen echt heel veel spulletjes in
Ik heb best veel spulletjes van dieren gekocht hier komen de handschoenen ook zo schattig!!

Het is een wasbeertje en dat vond ik heel leuk, ik vond het ook leuk dat je dat hoofdje erop kan doen.
en ik heb ook nog een beeren muts gekocht die heeft mijn vriendin ook en hij is echt heel leuk.
sooo cute!!!
ik heb ook een vanille lip balsem en cocolade lip balsem gekocht (de geur viel heel erg tegen ze stonken bijna)


(niet om aan te raden)
ik heb ook twee kwasten gekocht, een voor bluch en een voor BB-crème  

Ik vind het hele fijne kwasten alleen de bovenste valt heel erg uit en dat vind ik minder leuk.
Ook heb ik nog kleine kwastjes voor oogschaduw 
altijd handig
Dit was alles dat ik had gekocht bij de primark ik ga er zekr vaker naartoe.
Ik vond zelf dat ik heel weinig had gekocht ik had ook niet zo veel tijd om er rond te lopen anders had ik twee van die grootte tassen vol gekregen, ik vond zelf ook de kettingen en sieraden het mooist ik heb ook een hele leuke tas gezien(die heb ik helaas niet mee genomen )
ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat een reactie achter wat jij allemaal leuk vind aan de primak

doei doei -xoxo- cynthia

Share this:

CONVERSATION

2 reacties:

  1. wat heb je leuk geshopt vooral je makuptasje vindt ik GEWELDIG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tnx!! dat vond ik zelf ook het leukst+de muts en handschoentjes

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken