Recept: Marshmallows met chocolade!



Vandaag heb ik een recept voor jullie. Ik heb het zelf ook gemaakt maar bij mij lukte het niet zo goed maar het was wel heel lekker! je hebt helemaal niet zoveel nodig en het duurt ook niet heel lang om het klaar te maken. 

Ik heb het samen met mijn vriendin gemaakt en het was alsnog te veel dus een tip is om niet al teveel te maken want het is best zonde als je de helft moet weg gooien

 (foto gemaakt met mijn telefoon )
Dit is hoeveel ik heb gemaakt samen met mijn vriendin en we hebben alsnog de helft weg moeten gooien :(




Dit is wat je nodig hebt , het is niet erg als je geen kaakjes hebt dat is alleen als toevoeging om het extra lekker te maken! Je kan ook echte smelt chocola halen maar wij hebben gewoon 2 repen chocolade gehaald.
Breek de chocolade in kleine stukjes. Als je net zo als ons geen smelt chocolade hebt dan is het handig om het een halve minuut in de magnetron te doen zodat het al een beetje gesmolten is. Als de chocolade erin zit kan je de Marshmallows erop doen en in de oven doen.
Het ligt eraan wat voor Marshmallows je hebt voor de tijd maar het duurt niet heel lang dus je kan er het beste even bij blijven. Je moet wel je oven op ''Grill" stand kunnen zetten anders krijg je niet het bruine laagje op de Marshmallows , en dat is juist het lekkerst!
En dan kan je het eruit halen en opeten maar! Bij ons was het niet zo goed gelukt want wij hadden geen kampvuur Marshmallows gebruikt dus ze waren helemaal hard geworden maar het was wel heel lekker!


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken