Shoplog Rotterdam: Lush, Monki

Hallo allemaal!! Ik ben een tijdje terug in Rotterdam geweest, en vandaag ga ik jullie laten zien wat ik allemaal heb gescoord! benieuwd? lees dan verder.





Als eerste ben ik bij de Monki geweest, ik had er al van alles over gehoord en had ook al op hun website gekeken. Na heel veel gekeken en gepast te hebben heb ik dit T-shirt gekocht met wit en zwarte streepjes het heeft een klein col-kraagje en dat vindt ik heel erg leuk, het heeft een mouwen. Ik draag het met een blouse er overheen want het weer is niet meer echt warm! Dit shirt kostte 12 euro.

 Ook heb ik bij de Monki een High-waisted zwart broekje gekocht, Ik zocht al heel lang naar dat model. Hij zit echt heel lekker! Het broekje komt boven mijn navel dus best hoog! En dit shirtje eindigt precies waar het broekje begint. Dit broekje kostte 30 euro, en dat was alles wat ik bij de Monki had gekocht!

Ook ben ik nog naar de Lush geweest! Het was een heel gedoe want ik was er wel 3x langs gelopen maar gelukkig zag ik hen nog net op tijd gezien! Bij de Lush heb ik 2 bruisballen gekocht en een gezicht en body scrub gekocht.


 Ik heb deze bruisbal gekocht hij ruikt echt heel lekker! Hij heet 'Sakura' hij ruikt heel zoet en fris. Alleen ik had deze niet voor mijzelf gekocht mijn moeder was jarig en dit was mijn cadeautje voor haar! Deze bruisbal kosste 4,95 euro.

Ook heb ik deze gekocht, Hij ruikt ook heel lekker heel erg zoet en een beetje naar sinaasappels! Hij heet 'Karma' en hij kostte 4,95 euro.


Ik heb deze lekkere gezichts en body scrub ook nog weten te scoren! hij ruikt heel fris en heeft een beetje een turkoois kleurtje ik heb hem nog niet gebruikt maar ik ben heel erg benieuwd! Hij kostte 12 euro. En dat was alles wat ik heb gekocht in Rotterdam! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Share this:

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Wat een leuke dingen heb je geshopt! Zelf ben ik ook zo'n fan van Lush. (Gave foto met de bellenblaas!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke spullen heb je gekocht bij de Lush! :) Fijne winkel is dat!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken