Back to school: hair, make-up, outfit


Hoii, mijn naam is Isis vandaag deel ik mijn hair, make-up en outfit voor back to school op cynthia's blog! De school is weer begonnen en ik deel met jullie mijn outfits voor school!

outfit 1:

Dit is een van mijn favo outfits, het shirtje heb ik in Amsterdam gekocht bij een van mij lievelings winkels: Brandy Melville <3. Het shirtje is van een heel zacht stofje gemaakt hij was 20 euro. De broek heb ik gekregen van mijn zus die model is (hij was voor haar veel te klein...) daarom heb ik deze broek van haar gekregen. Ik zou deze broek zelf niet snel kopen omdat hij erg duur is... hij was namelijk rond de 300 euro!

Deze leuke ketting heb ik bij de Forever 21 gekocht! Ik vind het echt heel schattig, hij is zilver en ik laat hem gewoon om in de douche en hij verkleurt niet! Bij de meeste kettingen heb ik de wel maar gelukkig is dat bij deze niet zo! Hij kostte 2 euro.
Clarks!! Ik hou echt van deze schoenen ze zitten heel lekker, sommige mensen vinden ze vreselijk zitten maar dat licht denk ik aan je voeten want ik vind ze echt heel goed zitten! Deze Clarks waren eerst 130 euro maar daarna waren ze afgeprijsd naar 60 euro yay!

outfit 2:

Dit is outfit 2! Dit is een suppahh leuk shirtje van de Pull & Bear. Het is het zelfde stofje als het shirt in outfit 1. Op het plaatje staat: I want to believe, met een ufo erbij. Alleen een nadeel met dit stofje is dat als je een beetje heb gezweet dat je dat dan best wel ziet maar dat licht ook aan de kleur grijs. Dit shirtje was 13 euro. Ik heb hier dezelfde broek aan als bij outfit 1.
Choker!! Bijna iedereen heeft er wel 1! Deze heb ik bij een kraampje op wanttijpop gekocht bij de winkel: Beads & Fashion voor 2,50 euro

Deze bril vind ik echt super leuk ik heb hem bij de Episode uit Amsterdam (een winkel waar ze allemaal tweedehands dingen verkopen) het klinkt raar maar de winkel is erg populair. De bril kostte 10 euro.
Deze vintage horloge van het merk Casio heb ik ook gekocht bij de Episode voor volgensmij 7 euro.

Dit hoesje voor de iphone 5s met glitters en met witte sterretjes heb ik een tijdje geleden bij de Urban Outfitters gekocht dat is trouwens echt een super leuke winkel!
Superstarss !! je kent ze wel je hebt ze in allemaal verschillende soorten kleuren ik heb gekozen voor wit omdat dat overal bij past! Ze waren 90 euro.

Hair en Make-up:

Deze make-up look heb ik mascara op van het merk: Maybelline New York deze kostte 15 euro en eyeliner van: Big Bazar perfect touch deze kostte 2,75 euro! Mijn haar heb ik bij beide outfits hetzelfde, gewoon lekker los! Meestal heb ik mijn haar gewoon in een staart!
 Dit zijn de oog producten die ik heb gebruikt! Dit waren dan  mij Back To School tips!! ik hoop dat jullie er wat aan hebben ! 



Share this:

CONVERSATION

1 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken