I Love summer tag


Vandaag ga ik de I love summer tag doen, de zomer is al een tijdje begonnen maar het is nooit te laat voor een tag! Laten we maar beginnen.


Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Ik heb deze vakantie nog geen nagellak gedragen maar dan vindt ik een licht blauw kleurtje wel leuk voor de zomer of pastel geel dat zijn echt van die zomer kleurtjes vind ik.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Nou ik draag eigenlijk nog geen lipstift ik houd het maar gewoon bij een lipgloss.


(mijn fotocamera was vol dus ik heb de foto's met mijn mobiel gemaakt)


Wat is je favo accessoire voor de zomer?
Dat is natuurlijk een zonnebril en mijn armband uit Corsica en als ik een dag niks ga doen en mijn haar gewoon lekker op een knot doe heb ik altijd mijn bandana om!

Welke zomertrends van dit jaar vind je het leukst?
Ik vind ze eigelijk allemaal even leuk ;D

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
Anti-muggen kaarsen vindt ik echt geweldig! Ik vind ze lekker ruiken en je bent gelijk van de muggen af.


Wat is je fvoriete body-spray en parfum?
Ik heb 2 favo body-sprays : ik vind de bodymist van de tuinen altijd heel lekker ik heb voor deze zomer Bamboe en hij ruikt echt heel lekker! Ook heb ik deze zomer de bodymist Secret Escape van Victoria's secret hij is lekker zoet van geur lekker fris. En mijn favo parfum is Candy shop van Essence die is ook lekker zoet ik vind dat zelf altijd heel lekker voor de zomer.

Hoe is waar jij woont zomers het weer?
Het is hier niet koud maar ook niet echt warm dus je hebt hier niet echt een zomer gevoel.

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
De bloemen die geven altijd een heel blij gevoel bij mij en als je dan ook muziek aan het luisteren bent dan wordt je gewoon helemaal vrolijk! En natuurlijk alle decoratie die je weer in je kamer kan zetten!

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Nou ik ben al op vakantie geweest naar Italië voor 3 weken het was heel gezellig en ook heel lekker weer. Verder heb ik nog plannen om met mijn vriendinnen op tienertour te gaan dat is 33 euro voor 3 dagen in 2 weken verdeeld en dan kan je door heel Nederland heen ik heb daar heel veel zin in als ik dat heb gedaan zal ik nog wel een shoplog maken want ik ga zeker naar leuke winkelsteden!

Hier nog een paar foto's van mijn vakantie!








hebben jullie een leuke vakantie gehad? laat ook even weten waar je geweest bent dan vind ik leuk om te lezen!


Share this:

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Wat een leuk artikel! Gave foto's heb je ook gemaakt. Heel leuk met die cactussen.

    (Ga je weer vaker bloggen? :))

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken