twitter

Ik heb een Twitter account aangemaakt voor nagellakqueen! Ik zou het heel erg leuk vinden als je mij zou volgen ik heet @nagellakqueen maar dat zag je al in de foto hierboven.
En als je mij dan toch gaat volgen volg dan ook gelijk even mijn nicht @missnagellak door haar heb ik een blog gekregen zonder haar was het nooit gelukt! Als je dit leest missnagellak : dan dankjewel je bent de beste nicht ever! Op Twitter zet tweet ik het als ik wat nieuws op mijn blog heb gezet ( ik ga meer bloggen beloofd) enz.
oja laat hieronder even achter hoe je heet op Twitter dat vind ik leuk om te zien of jullie mij al hebben gevold.

Share this:

,

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Hahah! Super lief! Graag gedaaan hoor! En mijn Twitter account hoef ik niet meer te vertellen hee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken