Favorieten van augustus




Augustus is weer voorbij net zoals de vakantie. Ik heb heel veel spullen in de vakantie gebruikt . Ik schrijf  vandaag een artikel over mijn favoriete spullen van augustus. Ik ga ook vertellen waarom ik het leuk vind en waar ik het vandaan heb en ik zet er ook bij hoe duur het was.




Als eerste heb ik 3 leuke nagellak potjes, ik heb ze veel gebruikt in de vakantie en ik vind het leuke kleuren.
Hieronder zie je colour & co  van  essence
                                                                                                                   < aan de linker kant zie je rock muse van NYC

aan de rechter kant zie je quick>
dry ook van NYC


Ik vind essence echt een heel goed merk, de potjes vind ik ook heel fijn want je kan het kwastje goed beet houden en hij dekt al na 1 keer.
Ook hou ik  heel erg van NYC ik vind de kleuren altijd heel leuk. De blauwe kleur vind  ik ook erg leuk want hij dekt ook al na 1 keer lakken.
De rock muse van NYC vond ik eerst niet zo leuk maar toen ik hem op deed stond hij super mooi maar je moet er wel 3 keer over heen maar het resultaat vind ik super mooi.

Deze 3 lakjes heb ik van mijn verjaardag gekregen dus ik weet niet waar je ze kan kopen of hoe duur ze zijn.


                                               Als tweede heb ik  een armband uit Corsica.

Ik vind het een heel leuk armbandje het is een lapje stof met het hoofd van Corsica erop het zit heel fijn en hij zit vast met een knoop aan de achterkant ik heb het op een markt in Corsica gekocht je zag er heel veel van dit soort armbandjes. En hij koste 3 euro


Het derde dat ik veel heb gebruikt is nagel stickers
Deze nagel stickers leken me erg leuk samen met een vriendin heb ik ze op gedaan ze zien er leuk uit, maar ze blijven niet zo lang zitten (tip: laat eerst je nagels 5 min weken in lauw water dan blijven ze langer zitten)
Het is wel moeilijk om ze op te doen vind ik. Deze nail foils het ik bij de big bazar gekocht het is niet de beste winkel maar ze zijn wel leuk en zeker om een keer uit te proberen , ze kosten 1 euro per stuk



Het vierde dat ik erg leuk vind is een klitten kam

Dit is het fijnste dat ik heb het is een kam en het lijkt op een paarden borstel het is heel erg handig als je lang haar hebt en er altijd klitten in je haar zitten. Met deze kam doet het geen pijn meer als je je haren wilt kammen ik ben er erg tevreden over ik heb hem gekocht bij de kapper Frederique en hij koste 20 euro hij was best duur maar hij is echt heel erg fijn.


Als vijfde heb ik mijn ipod super veel gebruikt in mijn vakantie
Ik heb mijn ipod echt super veel gebruikt ik heb ook een nieuw hoesje gekregen ook het hoesje vind ik erg fijn mijn ipod heb ik gekocht bij de media markt voor 175 euro en het hoesje heb ik gekocht bij de apple store voor 20 euro het hoesje is een echt hoesje voor de ipod  hij is heel fijn en hij blijft goed om je ipod heen zitten.



het zesde zijn mijn oortjes

 

Ik vind deze oortjes altijd heel erg fijn want ze zitten helemaal in je oor dus je hoort alleen je muziek ( niet handig als je op de fiets zit) ik vond ze er ook heel leuk uit zie omdat het appeltjes zijn en dat vond ik erg leuk ik heb ze gekocht bij de big bazar en ze waren 1 euro en als je het bonnetje en het doosje waar ze in zaten bewaard kan je er mee terug gaan als ze het niet doen ( dat vond ik ook heel erg fijn)



Als zevende heb ik een tas uit Corsica


Deze tassen vind ik altijd heel erg leuk je ziet ze ook heel erg veel en daarom heb ik hem ook gekocht ik vind de kleuren heel erg leuk en hij is heel handig als handtas deze tas heb ik op de boot naar corsica gekocht voor 10 euro



ik heb ook een body lotion die ik heel vaak heb gebruikt

Deze body lotion vind ik super lekker ruiken hij ruikt namelijk heel zoet en hij plakt ook niet als je hem op doet en ik hou heel erg van zoete dingen ik heb hem ook voor mijn verjaardag gekregen dus ik weet ook niet hoe duur hij was maar ik weet wel dat je hem bij de kruidvat kan kopen



Ook heb ik  strikjes gekocht

Ik vind dit ook hele leuke strikjes je kan ze op heel veel manieren in doen ( wil je zien hoe je ze in kan doen? kijk dan even op www.missnagellak.nl)
Deze strikjes heb ik samen met een vriendin gekocht het waren eigenlijk 4 strikjes ze waren bij elkaar 5 euro de andere kleuren van de strikjes zijn goud en zwart


En het laatste is mijn konijn muffin dat is het leukste wat ik heb !!

Dit waren al mijn spullen die ik in augustus veel heb gebruikt ik hoop dat jullie het leuk vinden.

                 Wwat heb jij in augustus veel gebruikt? zet het hier beneden in de reacties




Share this:

CONVERSATION

4 reacties:

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken