hoi allemaal, ik laat jullie nu een filmpje zien over water marble ik heb het zelf ook geprobeerd wand het lijkt zo makkelijk maar je moet het niet onderschatten want ik vond het super moeilijk maar dat kan ook aan mij liggen want misschien vinden jullie het wel super makkelijk als je het zelf een keer hebt gedaan laat het hieronder dan even weten en laat ook weten of het is gelukt en als je het nog niet hebt gedaan dan zou het leuk zijn als je het probeert.

Hier komt het filmpje veel plezier

   -xoxo- nagellakqueen

Share this:

CONVERSATION

1 reacties:

  1. wow dit blog is echt super mooi gemaakt.
    ik wou dan ik ook zo'n blog had.
    groetjes Floor.
    ;)
    yeee echt heel mooi zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken