Casual outfit

Mijn nicht (missnagellak) kwam op het idee om  outfits te fotograferen. Ik vond het echt een heel leuk idee en we hebben gelijk een afspraak gemaakt. Ik had mijn favorieten outfits meegenomen. En toen gingen we aan de slag!


Mijn broek heb ik niet zo lang geleden gekocht bij de Only voor €24, ik vind hem heel lekker zitten en je kan hem onder alles dragen. Er zitten van die halen in zodat het net lijkt alsof je broek stuk is, dat vind ik er leuk uitzien dan lijkt het niet zo saai. De schoenen heb ik bij van Boxel schoenenwinkel. Ze waren afgeprijsd van €60 naar €24. Daar was ik heel erg blij mee, want als ik daar was dan keek ik steeds naar die schoenen, maar ik vond ze een beetje duur en nu ze zo waren afgeprijsd had ik ze al gelijk in mijn handen!

Deze armband heb ik een keer in Frankrijk. Ik weet niet meer precies hoeveel ik ervoor heb betaald, maar ik denk dat hij ongeveer €5 was. Ik heb hem nooit zo veel gedragen maar de laatste tijd draag ik hem steeds vaker.

Dit bloesje heb ik in Nijmegen gekocht toen ik daar op vakantie was, ook bij de Only (mijn lievelingswinkel) toen ik dit bloesje zag was ik helemaal verkocht,  ik houd van deze printen. Het is een kruising tussen een panter en een legerprint. Het is een heel dun stofje,  er is een keer een winkelhaak ingekomen ik heb hem heel lang niet kunnen dragen maar gelukkig heb ik een hele handige oma en die heeft hem weer gemaakt. 

Je kan het bloesje ook in je broek dragen, dat doe ik ook heel vaak. Dan heb ik er ook nog een leger groen riempje omheen. De armband kan je ook overal bij dragen, broek kan echt onder alles dragen! Dat vind ik heel fijn want dan hoef ik niet voor elk t-shirt een andere broek te kopen (ik draag niet elke dag deze broek hoor!). 

Share this:

, ,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Wat vind je van nagellak Queen?

Zoeken